Share the Gospel with orphans at Barvinok (바르비녹 고아원) in UKRAINE

0%

5 orphans will
eat the Word of God every day

commitment
GIVE MONTHLY ADOPT

http://ok.onebody.org/kkccw3at

Boyarka, UKRAINE 150 orphans Goal : $300/mo.

A Letter from Missionary 박##규 in UKRAINE

우크라이나에는 세 종류의 고아원이 있습니다.

입양기관인 뿌리웃, 열악한 환경의 가정에서 분리되어 치료를 목적으로 보호하는 산나토리, 그 외의 아이들이 18세까지 학교와 겸하여 거주하는 인터르 낫 입니다.

저희 팀들과 함께 체육 교사, 상담교사로 섬기는 고아원은 두 번째 산나토리입니다.

7년째 섬기고 있는 고아원에서 만나는 아이들은 저를 모세라고 부릅니다. 입구에 들어가면 기다리던 아이들이 달려와 품에 안기면서 모세라고 불러줍니다.

2년 전 BibleTime을 시작하면서 만난 사샤 (9세, 여)는 글을 잘 몰라서 책을 받으면 스티커를 온갖 곳에 다 붙이고, 매번 갈 때마다 러시아어, 우크라이나어에 상관없이 책을 받아서 책 속에 있는 그림을 그리거나 색칠을 했습니다.

그런데 2년이 지난 지금은 매일같이 성경을 읽고, 제가 가면 ‘아빠, 이리 와서 앉아봐’라고 말하고 저에게 성경책을 읽고 스토리를 이야기 해줍니다. 아빠가 없이 자란 사샤는 저를 아빠라고 부릅니다.

한 명의 아이가 성경을 가까이한다면, 저희들이 보급하는 BibleTime과 노력은 큰 가치가 있을 것입니다. 그래서 더 많은 고아원, 가정, 아이들에게도 BibleTime으로 하나님의 말씀을 읽을 수 있도록, 그리고 그들만의 행복한 가정을 꾸리는 꿈을 꿀 수 있도록 도와주세요.

Unlike many other NGOs,
OneBody focuses on sharing the Gospel.

There is nothing more important than sharing God’s Word.
Your donation and prayer will help change lives of the children.

You are an evangelist!

You are not just a donor.
We don't work for what is just good.
We work for something eternal.
We work for thr Gospel.
We are not ashamed of the gospel of Christ.
We are all called to be an evangelist.

Evangelism should not be expensive.

If we focus on sharing the Gospel, it doesn’t cost a lot.
When we give something else besides the Gospel, we have to be very careful.
We don’t need anything more than the Gosepl.
The Gospel itself is enough.

Yes, Lord.

Fill the earth with the knowledge of the glory of God.
Set us free by the truth.
Your Word is truth.